A magyar bajnoki cím a cél!
A CSUCSU-Mesterházi kettős a murva szeretete és a kilométer hiány miatt döntött a szakág váltás mellett. Végre a helyén van, hiszen imád versenyezni, nagyon szereti, hogy elfárad egy-egy terepralis gyorsasági után.
-
A murva számodra nem újdonság, sőt igazi lételemed. Mesélj egy kicsit a versenyről, a felkészülésről és az autóról.
-
Nagyon szeretem a murvát, sőt épp ezért is versenyezünk már a terepraliban, mert nálunk csak murvás futamok vannak. Ez most egy különleges dolog, hogy a rali és tereprali együtt lesz megrendezve, nagyon várom, azt gondolom, hogy jó kis évindító verseny lesz. Ebben a szezonban egy Toyota Hiluxszal megyünk, amit az Overdrive készített fel, ami tulajdonképpen megegyezik a 2019-es Al-Attiyah Dakar kocsijával. Egy eléggé friss, új autó, igaz még nem T1+ kategória, hanem csak T1.
-
Mesélj egy kicsit a 2023-as terveitekről.
-
Nagyon várjuk a szezont, idén a tereprallye Európa Bajnokságon és a Magyar Bajnokságban is indulni tudunk. Már nagyon sok helyen mentem, rengeteget raliban és ralikrosszban is, de éreztem, meg kellene találnom azt a versenyzési formát, ahol a lehető legtöbbet lehet versenyezni táv szempontjából. A ralikrosszban egy hétvégén 40-45 kilométert mentünk, itt pedig egy hétvége alatt előfordul, hogy 400-500 kilométert is, ezért gondoltam hogy átnyergelnék a terepraliba.
-
Furcsa, nagyon kevés versenyző vált ennyire élesen.
-
Valóban, nagyon kevesen mentek át ralikrosszból a terepraliba, Révész Tomi tudna még mesélni erről, mi a pozitív különbség…
A ralikrosszban felmerült bennem, hogy lement egy verseny, és onnan még könnyedén hazavezettem. Azt szerettem volna érezni a verseny végén, hogy vezessen bárki más, csak nekem ne kelljen, mert elég ebből. Ezek az érzések nem jöttek a ralikrosszban, itt a terepraliban ha van egy 120-150 kilométeres gyorsasági, utána érez az ember ilyet.
-
Mit szólsz a mostani szakaszokhoz?
-
Imádom a Veszprémi pályákat, tulajdonképpen ott nőttem fel, mert amióta jogosítványom van a Mikulás Rallye-k állandó résztvevője vagyok, illetve nagyon sok Veszprém Rallye-n is versenyeztünk már. A Lőtér, Várpalota biztos ismerős lesz, hiszen a kedvenceim közé tartoznak, a másik pályákon pedig versenyeztem már ugyan, de csak egyszer, erről nem sok emlékem maradt, de nagyon várom, hogy végre van újdonság.
-
Hová várod magatokat?
-
Eredmény tekintetében szeretném megcélozni a magyar bajnoki dobogót, illetve szeretnék a leggyorsabb lenni, de akadnak kihívók bőven, nagyon jó versenyzésre számítok a futamon is, illetve az egész év során.