Nyilatkozatok a hatodik gyorsasági után
Velenczei Ádám, Vánsza Zsolt (Skoda Fabia R5): „Próbáltunk a saját tempónkban menni. Német Gabiék hibáztak a második gyorson, onnantól huszonöt másodperces előnyünk volt, a harmadik gyorson ezért inkább biztonságit mentünk. Az se jó, ha nagyon kiesel a ritmusból, mert könnyebben hibázol. Megyünk a saját tempónkban, reméljük, hogy nem hibázunk és nem kapunk defektet. Remélem, van már annyi tapasztalatunk, hogy be tudjuk osztani az erőnket a végéig.”
Bútor Róbert, Tagai Róbert (Citroen C3 WRC): „Kicsit bemelegedtünk, hozzászoktunk az irgalmatlan száguldozáshoz, jobban jönnek az eredmények. Nem mondom, hogy ez a maximum, de ez az a szint, ahol nagyjából még biztonságban érzem magam. Remélem, hogy így tudjuk folytatni, és gond nélkül teljesítjük ezt a versenyt. Féket cserélünk hátul, és megyünk tovább.”
Német Gábor, Németh Gergely (Skoda Fabia R5 RS): „Szerencsére az első szakaszunk rendben volt. Kőhányáson az első elágazásban elmértem a féktávot, megforogtunk elég sokat bent hagytunk, emiatt csalódottak vagyunk. De újratervezünk, küzdünk a minél jobb helyezésért.”
Csomós Miklós, Nagy Attila (Skoda Fabia R5 RS): „Alapvetően jó körön vagyunk túl, de nehéz ilyen légüres térben mozogni. A fő cél az, hogy minél több pontot szerezzünk ma, ezért is álltunk rajthoz. Ha a hatodik-nyolcadik helyre fel tudunk jönni, az nem kevés pontot ér, illetve a power stage-en remélem, hogy tudunk még pontokat gyűjteni. A versenyzést élvezzük, sajnáljuk a tegnapi defekteket. Az autóval minden rendben van és a meleget is bírjuk, a pályák is jók.”
Turán Frigyes, Zsiros Gábor (Volkswagen Polo R5): „Tét nélkül menni elég rossz. Az ember nyomná is, meg nem is, túlságosan lassan sem lehet menni. Minimális kockázattal megyünk, és ebben ez a tempó van benne. Nagyon hálás vagyok a csapatnak, hogy lábra állították az autót, többen is az elvárhatón felül teljesítettek. Minden pont számít és talán a power stage-en tudunk valamit hozni. Az új szabályok szerint minden kihagyott gyorsért tíz percet kapunk, három-négy nap kéne még ahhoz, hogy ezt behozzuk. De nagyon sokan írtak, szurkoltak nekünk, miattuk is megyünk.”
Fotó: Csatlós Norbi/duen.hu
vissza
Bútor Róbert, Tagai Róbert (Citroen C3 WRC): „Kicsit bemelegedtünk, hozzászoktunk az irgalmatlan száguldozáshoz, jobban jönnek az eredmények. Nem mondom, hogy ez a maximum, de ez az a szint, ahol nagyjából még biztonságban érzem magam. Remélem, hogy így tudjuk folytatni, és gond nélkül teljesítjük ezt a versenyt. Féket cserélünk hátul, és megyünk tovább.”
Német Gábor, Németh Gergely (Skoda Fabia R5 RS): „Szerencsére az első szakaszunk rendben volt. Kőhányáson az első elágazásban elmértem a féktávot, megforogtunk elég sokat bent hagytunk, emiatt csalódottak vagyunk. De újratervezünk, küzdünk a minél jobb helyezésért.”
Csomós Miklós, Nagy Attila (Skoda Fabia R5 RS): „Alapvetően jó körön vagyunk túl, de nehéz ilyen légüres térben mozogni. A fő cél az, hogy minél több pontot szerezzünk ma, ezért is álltunk rajthoz. Ha a hatodik-nyolcadik helyre fel tudunk jönni, az nem kevés pontot ér, illetve a power stage-en remélem, hogy tudunk még pontokat gyűjteni. A versenyzést élvezzük, sajnáljuk a tegnapi defekteket. Az autóval minden rendben van és a meleget is bírjuk, a pályák is jók.”
Turán Frigyes, Zsiros Gábor (Volkswagen Polo R5): „Tét nélkül menni elég rossz. Az ember nyomná is, meg nem is, túlságosan lassan sem lehet menni. Minimális kockázattal megyünk, és ebben ez a tempó van benne. Nagyon hálás vagyok a csapatnak, hogy lábra állították az autót, többen is az elvárhatón felül teljesítettek. Minden pont számít és talán a power stage-en tudunk valamit hozni. Az új szabályok szerint minden kihagyott gyorsért tíz percet kapunk, három-négy nap kéne még ahhoz, hogy ezt behozzuk. De nagyon sokan írtak, szurkoltak nekünk, miattuk is megyünk.”
Fotó: Csatlós Norbi/duen.hu